Політика відмови від послуг
У разі повної оплати за послуги, Ви розумієте і погоджуєтеся з тим, що, якщо ви вже почали користуватися послугами (берете участь в тижневому турі або проживаєте в готелі) протягом терміну відмови, ми утримаємо з внесеної вами суми суму вартості фактично наданих послуг, на момент отримання запиту на повернення.
Для отримання повернення коштів зв’яжіться з нами та офорьмте запит на повернення в установленому порядку.
Оформлення повернення
Для відмови від послуг та оформлення повернення, напишіть нам за адресою:
або зверніться в службу підтримки за телефоном, вказаним на сайті. Ми підтвердимо отримання запиту на повернення email-повідомленням на адресу, вказану при оформленні замовлення. Також у нас є пошта info@tur365.ua, на яку ви можете відправити питання загального характеру.
Для оформлення повернення, обов’язково повідомте нам: ПІБ і email, зазначені при оформленні замовлення; назва Послуги (готель, тижневий тур, послуги проживання); дату замовлення; дати заїзду; інформацію про платежі; причини відмови від послуг, а також іншу необхідну інформацію.
Ви розумієте, що, якщо ви не надасте необхідну інформацію, ми маємо право відмовити вам у поверненні і не розглядати ваше звернення.
Для повернення коштів ми скористаємося способом платежу переказ коштів на карту. Ми втримаємо з суми повернення всі додаткові комісії банків і платіжних систем, пов’язані з поверненням платежу.
Якщо ви не користувалися послугами (не взяли участь у тижневому турі, не проживали в готелі) сума передоплати переноситься на заїзди майбутніх періодів.
Особливі умови відмови і додаткові гарантії повернення
Ми безумовно залишаємо за собою право встановлювати інші правила відмови для окремих Послуг або надавати вам додаткові гарантії безумовного повернення, публікуючи особливі Умови відмови від послуг на сторінці продажу продукту.
Перенесення термінів надання Послуг
Не пізніше чотирнадцяти (14) днів до дати заїзду в тижневий тур або послуг проживання, ви маєте право запросити перенесення термінів надання Послуг на інші календарні дати і побувати в тижневому турі або отримати послуги проживання в готелі (на умовах аналогічного пакета послуг, еквівалентного придбаному за вартістю ). В такому випадку, повернення грошових коштів не здійснюється, а ми повідомимо вам нові можливі календарні дати. Перенесення термінів надання Послуг можливий не більше одного разу.
Для дотримання встановленого терміну, вам досить повідомити нас в порядку, встановленому для оформлення запиту на повернення.
Ми безумовно зберігаємо за собою право встановлювати інші правила перенесення термінів надання послуг для окремих продуктів, публікуючи додаткові Умови перенесення на сторінці продукту.
Використання коштів для оплати іншого продукту
Не пізніше чотирнадцяти (14) днів до дати заїзду в тижневий тур або послуг проживання, ви маєте право запросити зарахувати сплачені кошти в рахунок оплати будь-якого іншого нашого продукту (Послуги). Якщо вартість придбаного товару є більшими за розмір внесеної вами суми (депозиту), ви зобов’язуєтеся доплатити різницю до початку надання Послуг. Якщо сума депозиту перевищує вартість замовленого продукту, різниця вартості не повертається.
Для дотримання встановленого терміну, ви повинні повідомити нас в порядку, встановленому для оформлення запиту на повернення.
Закінчення періоду відмови
У разі, якщо Послуги були надані в повному обсязі, до закінчення терміну відмови і / або до моменту отримання запиту на повернення, повернення грошових коштів не здійснюється.